Laminam yüzeylerin sonsuz uygulama olanakları. İster cepheler, duvar kaplamaları, iç mekan döşemeleri veya iç mekan döşemeleri olsun, plakalarımızın stil özellikleri ve kullanılabilirliğinin çok yönlülüğü, aynı zamanda zamansız zarafet ve aşırı işlevsellik ve dayanıklılıkla işaretlenen en yüksek estetik etkinin sonuçlarını elde etmeyi mümkün kılacaktır.
Gecenin gizemli derinliğini ve lüksün çarpıcı dokunuşunu mekanlarınıza taşıyan Noir Desir, koyu siyah fonu üzerinde dans eden altın ve bronz tonlarındaki düzensiz, ancak büyüleyici damarlarıyla dikkat çeker.
Gecenin gizemli derinliğini ve lüksün çarpıcı dokunuşunu mekanlarınıza taşıyan Noir Desir, koyu siyah fonu üzerinde dans eden altın ve bronz tonlarındaki düzensiz, ancak büyüleyici damarlarıyla dikkat çeker.
Klasik Statuario mermerinin zarafetini modern bir yorumla sunan Bianco Statuario Venato Soft Touch, berrak beyaz zemini üzerinde belirgin gri damarları (Venato) barındırır. Onu özel kılan Soft Touch yüzeyinin yanı sıra Lucidato (parlak) cilalı seçeneği de mevcuttur.
Klasik Statuario mermerinin zarafetini modern bir yorumla sunan Bianco Statuario Venato Soft Touch, berrak beyaz zemini üzerinde belirgin gri damarları (Venato) barındırır. Onu özel kılan Soft Touch yüzeyinin yanı sıra Lucidato (parlak) cilalı seçeneği de mevcuttur.
İtalyan rönesansının ustası Michelangelo’dan ilham alan bu Calacatta yorumu, sıcak beyaz zemini üzerinde zarifçe dağılan ince gri ve hafif altın tonlarındaki damarlarıyla dikkat çeker. Soft Touch yüzeyinin yanı sıra Lucidato (parlak) cilalı seçeneği de mevcuttur.
İtalyan rönesansının ustası Michelangelo’dan ilham alan bu Calacatta yorumu, sıcak beyaz zemini üzerinde zarifçe dağılan ince gri ve hafif altın tonlarındaki damarlarıyla dikkat çeker. Soft Touch yüzeyinin yanı sıra Lucidato (parlak) cilalı seçeneği de mevcuttur.
Calacatta mermerinin ışıltılı beyaz zemini, bu yüzeyde belirgin ve cesur altın (Oro) ve gri damarlarla (Venato) zenginleşiyor. Soft Touch yüzeyinin yanı sıra Lucidato (parlak) cilalı seçeneği de mevcuttur.
Calacatta mermerinin ışıltılı beyaz zemini, bu yüzeyde belirgin ve cesur altın (Oro) ve gri damarlarla (Venato) zenginleşiyor. Soft Touch yüzeyinin yanı sıra Lucidato (parlak) cilalı seçeneği de mevcuttur.
Antik Yunan mermerlerinden ilham alan Nero Greco, derin ve yoğun siyah rengiyle mekanlara asalet ve gizem katıyor. Yüzeyinde incecik, neredeyse fısıldayan beyaz veya gri damarların rastgele dağılımı, bu yoğun siyahlığa zarif bir hareketlilik ve karakter kazandırır. Soft Touch yüzeyinin yanı sıra Lucidato (parlak) cilalı seçeneği de mevcuttur.
Antik Yunan mermerlerinden ilham alan Nero Greco, derin ve yoğun siyah rengiyle mekanlara asalet ve gizem katıyor. Yüzeyinde incecik, neredeyse fısıldayan beyaz veya gri damarların rastgele dağılımı, bu yoğun siyahlığa zarif bir hareketlilik ve karakter kazandırır. Soft Touch yüzeyinin yanı sıra Lucidato (parlak) cilalı seçeneği de mevcuttur.
Doğal Pietra Grey mermerinin sıcak ve dumanlı gri tonlarından esinlenen bu yüzey, ince, narin beyaz veya açık gri damarların zemin üzerinde akıp gitmesiyle karakterize edilir. Soft Touch yüzeyinin yanı sıra Lucidato (parlak) cilalı seçeneği de mevcuttur.
Doğal Pietra Grey mermerinin sıcak ve dumanlı gri tonlarından esinlenen bu yüzey, ince, narin beyaz veya açık gri damarların zemin üzerinde akıp gitmesiyle karakterize edilir. Soft Touch yüzeyinin yanı sıra Lucidato (parlak) cilalı seçeneği de mevcuttur.
Savoy taşı olarak bilinen doğal taşın görünümünü, derin bir antrasit (kömür grisi, siyaha yakın) rengiyle sunar. Bocciardata (çekiçlenmiş/kumlanmış) yüzey işlemi, ona pürüzlü, dokulu ve kaymaz bir özellik kazandırır.
Savoy taşı olarak bilinen doğal taşın görünümünü, derin bir antrasit (kömür grisi, siyaha yakın) rengiyle sunar. Bocciardata (çekiçlenmiş/kumlanmış) yüzey işlemi, ona pürüzlü, dokulu ve kaymaz bir özellik kazandırır.
Antrasit versiyonuyla benzer şekilde Pietra di Savoia taşından ilham alır, ancak daha açık bir gri (Grigia) tondadır. Bocciardata (çekiçlenmiş/kumlanmış) yüzey işlemi sayesinde aynı karakteristik dokulu, pürüzlü ve kaymaz yüzeye sahiptir. Bu daha açık gri ton, antrasite göre daha yumuşak ve nötr bir görünüm sunarken, rustik ve dayanıklı karakterini korur.
Antrasit versiyonuyla benzer şekilde Pietra di Savoia taşından ilham alır, ancak daha açık bir gri (Grigia) tondadır. Bocciardata (çekiçlenmiş/kumlanmış) yüzey işlemi sayesinde aynı karakteristik dokulu, pürüzlü ve kaymaz yüzeye sahiptir. Bu daha açık gri ton, antrasite göre daha yumuşak ve nötr bir görünüm sunarken, rustik ve dayanıklı karakterini korur.
Yumuşak, tekdüze ve sıcak bir krem rengiyle karakterize edilen bu yüzey, adından da anlaşılacağı gibi, bir elmasın saflığını ve hafif bir ışıltıyı çağrıştırabilir. Mat yüzeyinin yanı sıra parlak yüzey seçeneği de mevcuttur.
Yumuşak, tekdüze ve sıcak bir krem rengiyle karakterize edilen bu yüzey, adından da anlaşılacağı gibi, bir elmasın saflığını ve hafif bir ışıltıyı çağrıştırabilir. Mat yüzeyinin yanı sıra parlak yüzey seçeneği de mevcuttur.
Oksitlenmiş metalin endüstriyel ve ham estetiğini koyu, siyaha yakın (Nero) tonlarda yakalayan bir yüzeydir. Eskimiş çelik veya demirin dokusunu ve renk geçişlerini taklit ederek, koyu tonlar arasında ince metalik parıltılar ve dokusal farklılıklar sunar.
Oksitlenmiş metalin endüstriyel ve ham estetiğini koyu, siyaha yakın (Nero) tonlarda yakalayan bir yüzeydir. Eskimiş çelik veya demirin dokusunu ve renk geçişlerini taklit ederek, koyu tonlar arasında ince metalik parıltılar ve dokusal farklılıklar sunar.
Ossido Nero gibi oksitlenmiş metal görünümünü taklit eden bu yüzey, daha sıcak kahverengi (Bruno) ve pas tonlarına odaklanır. Corten çeliği veya yıllanmış bakırın zengin renk ve doku çeşitliliğini çağrıştırır; zamanın ve doğanın etkilerini yüzeyde hissettirir.
Ossido Nero gibi oksitlenmiş metal görünümünü taklit eden bu yüzey, daha sıcak kahverengi (Bruno) ve pas tonlarına odaklanır. Corten çeliği veya yıllanmış bakırın zengin renk ve doku çeşitliliğini çağrıştırır; zamanın ve doğanın etkilerini yüzeyde hissettirir.
Doğal arduaz (kayağan taşı) taşının dokusunu ve katmanlı görünümünü beyaz (Bianco) bir renkle sunar. “A Spacco” (yarılmış/bölünmüş) yüzey işlemi, arduazın doğal olarak pürüzlü, katmanlı ve düzensiz yüzeyini taklit ederek doku ve derinlik kazandırır. Beyazın ferahlığı ile doğal taşın dokunsal kalitesini birleştirerek aydınlık ama rustik bir görünüm sunar.
Doğal arduaz (kayağan taşı) taşının dokusunu ve katmanlı görünümünü beyaz (Bianco) bir renkle sunar. “A Spacco” (yarılmış/bölünmüş) yüzey işlemi, arduazın doğal olarak pürüzlü, katmanlı ve düzensiz yüzeyini taklit ederek doku ve derinlik kazandırır. Beyazın ferahlığı ile doğal taşın dokunsal kalitesini birleştirerek aydınlık ama rustik bir görünüm sunar.
Doğal siyah (Nero) arduaz (Ardesia) taşının görünümünü ve hissini “a Spacco” (yarılmış/bölünmüş) yüzey işlemiyle birleştirir. Bu yüzey, arduazın karakteristik katmanlı dokusuna ve pürüzlülüğüne sahiptir, dokunsal bir deneyim ve görsel derinlik sunar. Derin siyah renk, dokulu yüzeyle birleştiğinde dramatik, doğal ve hafifçe ham bir estetik yaratır.
Doğal siyah (Nero) arduaz (Ardesia) taşının görünümünü ve hissini “a Spacco” (yarılmış/bölünmüş) yüzey işlemiyle birleştirir. Bu yüzey, arduazın karakteristik katmanlı dokusuna ve pürüzlülüğüne sahiptir, dokunsal bir deneyim ve görsel derinlik sunar. Derin siyah renk, dokulu yüzeyle birleştiğinde dramatik, doğal ve hafifçe ham bir estetik yaratır.
“Moro” genellikle çok koyu kahverengi veya Mağribi siyahını ifade eder. Muhtemelen oksitlenmiş metal estetiğini derin, zengin koyu kahve tonlarıyla birleştirir; belki standart Ossido serisinde bulunmayan benzersiz dokusal elemanlar veya renk varyasyonları içerir.
“Moro” genellikle çok koyu kahverengi veya Mağribi siyahını ifade eder. Muhtemelen oksitlenmiş metal estetiğini derin, zengin koyu kahve tonlarıyla birleştirir; belki standart Ossido serisinde bulunmayan benzersiz dokusal elemanlar veya renk varyasyonları içerir.
Derin gri bir kumtaşı olan Cardoso taşından ilham alan bu versiyon, gri (Grigio) renkte sunulur. Fiammato (alevle yakılmış) yüzey işlemi, yüksek ısı uygulanarak dokulu, hafif pürüzlü bir yüzey oluşturur. Bu işlem kayma direncini artırır ve yüzeye vitrifiye edilmiş, hafifçe değişken bir görünüm kazandırır. Doğal, dayanıklı bir taş hissi uyandırır.
Derin gri bir kumtaşı olan Cardoso taşından ilham alan bu versiyon, gri (Grigio) renkte sunulur. Fiammato (alevle yakılmış) yüzey işlemi, yüksek ısı uygulanarak dokulu, hafif pürüzlü bir yüzey oluşturur. Bu işlem kayma direncini artırır ve yüzeye vitrifiye edilmiş, hafifçe değişken bir görünüm kazandırır. Doğal, dayanıklı bir taş hissi uyandırır.
Gri zemini ve beyaz kalsit damarları/fosil izleriyle bilinen İtalyan kireçtaşı Pietra Piasentina’nın görünümünü taklit eder. Burada gri (Grigio) renkte ve Fiammato (alevle yakılmış) yüzey işlemiyle sunulur. Bu dokulu yüzey, kayma direnci ve rustik bir dokunuş eklerken, taşın doğal görünümlü detaylarını vurgular.
Gri zemini ve beyaz kalsit damarları/fosil izleriyle bilinen İtalyan kireçtaşı Pietra Piasentina’nın görünümünü taklit eder. Burada gri (Grigio) renkte ve Fiammato (alevle yakılmış) yüzey işlemiyle sunulur. Bu dokulu yüzey, kayma direnci ve rustik bir dokunuş eklerken, taşın doğal görünümlü detaylarını vurgular.
Pietra Piasentina taşının özünü yakalar, ancak sıcak bir taupe (toprak rengi/gri-kahve) renginde sunar. Taupe, çok yönlü nötr bir ton olan grimsi kahverengi veya kahverengimsi gridir. Bu versiyon muhtemelen orijinal taşın karakteristik ince damarlarını veya fosil benzeri kalıntılarını içerir.
Pietra Piasentina taşının özünü yakalar, ancak sıcak bir taupe (toprak rengi/gri-kahve) renginde sunar. Taupe, çok yönlü nötr bir ton olan grimsi kahverengi veya kahverengimsi gridir. Bu versiyon muhtemelen orijinal taşın karakteristik ince damarlarını veya fosil benzeri kalıntılarını içerir.
Koyu gri/siyah Cardoso taşından esinlenerek siyah (Nero) renkte sunulur. Fiammato (alevle yakılmış) yüzey işlemi, yakma işleminin neden olduğu hafif ton farklılıklarıyla birlikte dokulu, kaymaz bir yüzey sağlar. Bu kombinasyon, dokunsal bir kaliteye sahip, dayanıklı, sağlam ve çağdaş bir koyu taş görünümü sunar.
Koyu gri/siyah Cardoso taşından esinlenerek siyah (Nero) renkte sunulur. Fiammato (alevle yakılmış) yüzey işlemi, yakma işleminin neden olduğu hafif ton farklılıklarıyla birlikte dokulu, kaymaz bir yüzey sağlar. Bu kombinasyon, dokunsal bir kaliteye sahip, dayanıklı, sağlam ve çağdaş bir koyu taş görünümü sunar.
Doğal elementlerden ilham alan Fokos serisinin bir parçası. İtalyanca’da “Sale” tuz anlamına gelir; bu da çok açık, beyaza yakın, kristal benzeri bir görünümü, belki ince grimsi alt tonları veya tuz kristallerini andıran ince bir dokuyu düşündürür. Nazik bir dokuyla parlak, temiz ve minimalist bir estetik sunar.
Doğal elementlerden ilham alan Fokos serisinin bir parçası. İtalyanca’da “Sale” tuz anlamına gelir; bu da çok açık, beyaza yakın, kristal benzeri bir görünümü, belki ince grimsi alt tonları veya tuz kristallerini andıran ince bir dokuyu düşündürür. Nazik bir dokuyla parlak, temiz ve minimalist bir estetik sunar.
Fokos serisinden, İtalyanca’da “Piombo” kurşun anlamına gelir. Bu, kurşun metaline benzer orta ila koyu gri bir rengi, muhtemelen Fokos serisinin karakteristiği olan mat veya hafif dokulu bir yüzeyi önerir. Sağlam, çağdaş ve nötr bir gri sunar
Fokos serisinden, İtalyanca’da “Piombo” kurşun anlamına gelir. Bu, kurşun metaline benzer orta ila koyu gri bir rengi, muhtemelen Fokos serisinin karakteristiği olan mat veya hafif dokulu bir yüzeyi önerir. Sağlam, çağdaş ve nötr bir gri sunar
Fokos serisinin bir üyesi olan “Rena”, İtalyanca’da kum anlamına gelir. Bu, kum tanelerini andıran ince bir dokuya sahip, sıcak, bej veya kumlu bir rengi gösterir. Doğal, topraksı bir his uyandırır, iç mekanlara sıcaklık ve yumuşaklık getirir.
Fokos serisinin bir üyesi olan “Rena”, İtalyanca’da kum anlamına gelir. Bu, kum tanelerini andıran ince bir dokuya sahip, sıcak, bej veya kumlu bir rengi gösterir. Doğal, topraksı bir his uyandırır, iç mekanlara sıcaklık ve yumuşaklık getirir.
“Mutlak Beyaz” – Bu isim, minimal ve hiç damar ya da varyasyon içermeyen saf, katı ve tekdüze beyaz bir yüzeyi ima eder. Beyazlığın özünü temsil eder; temiz, canlı ve son derece minimalist bir görünüm sunar. Saflığı, ışığı ve sadeliği vurgulayan çağdaş tasarımlar için mükemmeldir.
“Mutlak Beyaz” – Bu isim, minimal ve hiç damar ya da varyasyon içermeyen saf, katı ve tekdüze beyaz bir yüzeyi ima eder. Beyazlığın özünü temsil eder; temiz, canlı ve son derece minimalist bir görünüm sunar. Saflığı, ışığı ve sadeliği vurgulayan çağdaş tasarımlar için mükemmeldir.
“Mutlak Siyah” – Bianco Assoluto’nun karşılığı olan derin, katı ve tekdüze siyah bir yüzeyi ifade eder. Belirgin damarlanma veya desenlenme içermez, saf, yoğun bir siyahlık sunar. Bu, cesur, dramatik ve sofistike bir ifade yaratır. Son derece çok yönlüdür.
“Mutlak Siyah” – Bianco Assoluto’nun karşılığı olan derin, katı ve tekdüze siyah bir yüzeyi ifade eder. Belirgin damarlanma veya desenlenme içermez, saf, yoğun bir siyahlık sunar. Bu, cesur, dramatik ve sofistike bir ifade yaratır. Son derece çok yönlüdür.
“Siyah Kireç/Sıva” – Geleneksel kireç sıva veya pürüzsüz beton görünümünden ilham alan, derin siyah (Nero) renkte işlenmiş bir yüzeyi düşündürür. Sıvanın elle uygulanmış görünümünü taklit eden hafif ton farklılıkları ve yumuşak, belki hafif dokulu mat bir yüzeye sahiptir.
“Siyah Kireç/Sıva” – Geleneksel kireç sıva veya pürüzsüz beton görünümünden ilham alan, derin siyah (Nero) renkte işlenmiş bir yüzeyi düşündürür. Sıvanın elle uygulanmış görünümünü taklit eden hafif ton farklılıkları ve yumuşak, belki hafif dokulu mat bir yüzeye sahiptir.
“Beyaz Kireç/Sıva” – Calce Nero’ya benzer, ancak beyaz (Bianco) renktedir. Bu yüzey, beyaz badana veya pürüzsüz sıva görünümünü taklit eder; muhtemelen derinlik ve karakter katan hafif ton farklılıkları ve yumuşak mat bir yüzeye sahiptir. Katı bir beyaza göre daha fazla doku ve sıcaklıkla parlak, temiz bir görünüm sağlar.
“Beyaz Kireç/Sıva” – Calce Nero’ya benzer, ancak beyaz (Bianco) renktedir. Bu yüzey, beyaz badana veya pürüzsüz sıva görünümünü taklit eder; muhtemelen derinlik ve karakter katan hafif ton farklılıkları ve yumuşak mat bir yüzeye sahiptir. Katı bir beyaza göre daha fazla doku ve sıcaklıkla parlak, temiz bir görünüm sağlar.
“Altissimo” (en yüksek/üstün), bunun Statuario mermerinin premium bir versiyonu olduğunu gösterir. Standart Statuario’ya göre çok parlak, temiz beyaz bir arka plan ve zarif, belki daha belirgin veya dramatik gri damarlar bekleyin.
“Altissimo” (en yüksek/üstün), bunun Statuario mermerinin premium bir versiyonu olduğunu gösterir. Standart Statuario’ya göre çok parlak, temiz beyaz bir arka plan ve zarif, belki daha belirgin veya dramatik gri damarlar bekleyin.
Karakteristik çukurları ve çizgisel damarlarıyla bilinen gri traverten taşından ilham almıştır. Bu versiyon damarlı (Venato) gri (Grigio) renktedir. Bocciardata (çekiçlenmiş/kumlanmış) yüzey işlemi, yaşlanmış veya yıpranmış travertene benzer şekilde önemli ölçüde dokulu, pürüzlü ve kaymaz bir yüzey ekler.
Karakteristik çukurları ve çizgisel damarlarıyla bilinen gri traverten taşından ilham almıştır. Bu versiyon damarlı (Venato) gri (Grigio) renktedir. Bocciardata (çekiçlenmiş/kumlanmış) yüzey işlemi, yaşlanmış veya yıpranmış travertene benzer şekilde önemli ölçüde dokulu, pürüzlü ve kaymaz bir yüzey ekler.
“Statuarietto”, muhtemelen klasik Statuario’ya göre daha ince veya daha narin damarlara sahip bir Statuario mermer varyasyonunu ima eder. Arka plan muhtemelen ince gri çizgilerle temiz beyazdır.
“Statuarietto”, muhtemelen klasik Statuario’ya göre daha ince veya daha narin damarlara sahip bir Statuario mermer varyasyonunu ima eder. Arka plan muhtemelen ince gri çizgilerle temiz beyazdır.
Bu isim, o kadar saf ki neredeyse “görünmez” olan bir beyaz arka planı, çok parlak, temiz bir beyazı düşündürür. Muhtemelen zar zor algılanabilen son derece ince, soluk gri damarlanma veya bulutlu desenler içerir, bu da ruhani, sofistike bir görünüm yaratır.
Bu isim, o kadar saf ki neredeyse “görünmez” olan bir beyaz arka planı, çok parlak, temiz bir beyazı düşündürür. Muhtemelen zar zor algılanabilen son derece ince, soluk gri damarlanma veya bulutlu desenler içerir, bu da ruhani, sofistike bir görünüm yaratır.
Savoy taşından ilham alan bu versiyon, “Perla” (inci) renginde gelir – muhtemelen açık, sedefli gri veya kirli beyaz. Bocciardata (çekiçlenmiş/kumlanmış) yüzey işlemi ona dokulu, kaymaz, rustik hisli bir yüzey kazandırır.
Savoy taşından ilham alan bu versiyon, “Perla” (inci) renginde gelir – muhtemelen açık, sedefli gri veya kirli beyaz. Bocciardata (çekiçlenmiş/kumlanmış) yüzey işlemi ona dokulu, kaymaz, rustik hisli bir yüzey kazandırır.
Sahra Çölü’ndeki şimşekleri andıran, derin siyah veya koyu kahverengi bir arka plan üzerinde çarpıcı, çizgisel beyaz ve altın/bakır damarlarla yoğun bir şekilde işaretlenmiş Sahara Noir mermerinin dramatik güzelliğini çağrıştırır. Lucidato (parlak) yüzeyinin yanı sıra Bocciardata (çekiçlenmiş/kumlanmış) yüzey seçeneği de vardır.
Sahra Çölü’ndeki şimşekleri andıran, derin siyah veya koyu kahverengi bir arka plan üzerinde çarpıcı, çizgisel beyaz ve altın/bakır damarlarla yoğun bir şekilde işaretlenmiş Sahara Noir mermerinin dramatik güzelliğini çağrıştırır. Lucidato (parlak) yüzeyinin yanı sıra Bocciardata (çekiçlenmiş/kumlanmış) yüzey seçeneği de vardır.
Alpler’den gelen, derin yeşil arka planı ve karmaşık beyaz veya daha açık yeşil damarlarıyla bilinen yeşil mermer Verde Alpi’den ilham almıştır.Lucidato (parlak) yüzeyinin yanı sıra Bocciardata (çekiçlenmiş/kumlanmış) yüzey seçeneği de vardır.
Alpler’den gelen, derin yeşil arka planı ve karmaşık beyaz veya daha açık yeşil damarlarıyla bilinen yeşil mermer Verde Alpi’den ilham almıştır.Lucidato (parlak) yüzeyinin yanı sıra Bocciardata (çekiçlenmiş/kumlanmış) yüzey seçeneği de vardır.
İtalyanca’da “Kum” anlamına gelir. Bu yüzey doğal kumun görünümünü ve hissini taklit eden, ince bir dokuya veya hafif bir damara sahip sıcak, nötr bej bir renk sunar. Yumuşak, topraksı ve sakinleştirici bir estetik sağlar.
İtalyanca’da “Kum” anlamına gelir. Bu yüzey doğal kumun görünümünü ve hissini taklit eden, ince bir dokuya veya hafif bir damara sahip sıcak, nötr bej bir renk sunar. Yumuşak, topraksı ve sakinleştirici bir estetik sağlar.
Laminam Exclusive Serisi, tasarımın zirvesini ve estetik mükemmelliği temsil eden, en seçkin yüzey koleksiyonudur. Dünyanın en değerli mermerlerinden , sanatsal dokunuşlardan ve modern çizgilerden ilham alan bu seri, lüksü ve benzersizliği arayanlar için yaratılmıştır. Çeşitli parlak/mat yüzey seçenekleriyle Exclusive Serisi, mekanlara sofistike bir kimlik kazandırarak prestijli ve unutulmaz yaşam alanları oluşturmak için ideal bir tercihtir.
İspanya’dan gelen klasik Nero Marquina mermerinden ilham almıştır. Belirgin, düzensiz beyaz veya kalsit damarlarıyla kontrast oluşturan derin siyah bir arka plan ile karakterizedir. Cesur, zamansız ve sofistike bir görünüm sunar. Mat yüzeyin yanı sıra parlak yüzey seçeneği de vardır.
İspanya’dan gelen klasik Nero Marquina mermerinden ilham almıştır. Belirgin, düzensiz beyaz veya kalsit damarlarıyla kontrast oluşturan derin siyah bir arka plan ile karakterizedir. Cesur, zamansız ve sofistike bir görünüm sunar. Mat yüzeyin yanı sıra parlak yüzey seçeneği de vardır.
Bu isim İtalyan sanatını ve Capri Adası’nı çağrıştırıyor. Muhtemelen Statuario veya Calacatta’ya benzer beyaz bir mermerden ilham alınmıştır, ancak belki de Michelangelo veya Capri ile ilişkilendirilen benzersiz özelliklere sahiptir. Parlak yüzeyin yanı sıra mat yüzey seçeneği de vardır.
Bu isim İtalyan sanatını ve Capri Adası’nı çağrıştırıyor. Muhtemelen Statuario veya Calacatta’ya benzer beyaz bir mermerden ilham alınmıştır, ancak belki de Michelangelo veya Capri ile ilişkilendirilen benzersiz özelliklere sahiptir. Parlak yüzeyin yanı sıra mat yüzey seçeneği de vardır.
“Mermer benzeri Altın” – Bu, mermeri taklit eden ancak altın (Oro) unsurlarla karakterize edilen bir yüzeyi önerir. Belirgin altın damarlı beyaz veya açık renkli bir taban ya da belki altın rengi alt tonları veya vurguları olan daha sıcak, bej bir mermer görünümü olabilir. Parlak yüzeyin yanı sıra mat yüzey seçeneği de vardır.
“Mermer benzeri Altın” – Bu, mermeri taklit eden ancak altın (Oro) unsurlarla karakterize edilen bir yüzeyi önerir. Belirgin altın damarlı beyaz veya açık renkli bir taban ya da belki altın rengi alt tonları veya vurguları olan daha sıcak, bej bir mermer görünümü olabilir. Parlak yüzeyin yanı sıra mat yüzey seçeneği de vardır.
Beyaz bir arka plan üzerinde arabesk desenler oluşturan karmaşık, dönen gri damarlarıyla bilinen Arabescato mermerinden ilham almıştır. Bu versiyon, damarların gri yerine veya griyle birlikte altın tonları (Oro) içerdiğini öne süren “Oro” ekler. Parlak yüzeyin yanı sıra mat yüzey seçeneği de vardır.
Beyaz bir arka plan üzerinde arabesk desenler oluşturan karmaşık, dönen gri damarlarıyla bilinen Arabescato mermerinden ilham almıştır. Bu versiyon, damarların gri yerine veya griyle birlikte altın tonları (Oro) içerdiğini öne süren “Oro” ekler. Parlak yüzeyin yanı sıra mat yüzey seçeneği de vardır.
“Gri Çimento” – Bu yüzey, pürüzsüz, gri beton veya çimentonun görünümünü ve hissini taklit eder. Gerçek çimentonun karakteristiği olan tipik hafif ton farklılıkları, doku ve hatta belki küçük kusurları içerir.
“Gri Çimento” – Bu yüzey, pürüzsüz, gri beton veya çimentonun görünümünü ve hissini taklit eder. Gerçek çimentonun karakteristiği olan tipik hafif ton farklılıkları, doku ve hatta belki küçük kusurları içerir.
“Allegra” neşeli veya canlı anlamına gelir. Bu, klasik Statuario’ya (beyaz arka plan, gri damarlar) kıyasla daha dinamik, belki daha yoğun veya daha akıcı bir damar desenine sahip bir Statuario mermer varyasyonu olabilir. Statuario’nun zarafetini korur ancak damar yapısında bir canlılık veya oyunbazlık dokunuşu ekler.
“Allegra” neşeli veya canlı anlamına gelir. Bu, klasik Statuario’ya (beyaz arka plan, gri damarlar) kıyasla daha dinamik, belki daha yoğun veya daha akıcı bir damar desenine sahip bir Statuario mermer varyasyonu olabilir. Statuario’nun zarafetini korur ancak damar yapısında bir canlılık veya oyunbazlık dokunuşu ekler.
Beyaz ila açık gri arka planı ve genellikle Statuario’dan daha yoğun ve daha az belirgin olan yumuşak, tüylü gri damarlarıyla bilinen klasik Carrara mermerinden ilham almıştır. Mat yüzeyin yanı sıra parlak yüzey seçeneği de mevcuttur.
Beyaz ila açık gri arka planı ve genellikle Statuario’dan daha yoğun ve daha az belirgin olan yumuşak, tüylü gri damarlarıyla bilinen klasik Carrara mermerinden ilham almıştır. Mat yüzeyin yanı sıra parlak yüzey seçeneği de mevcuttur.
“Saf Calacatta” – Bu, muhtemelen standart Calacatta’dan daha saf, olağanüstü temiz ve parlak beyaz bir arka planı, Calacatta’ya özgü ince altın ipuçlarıyla birlikte karakteristik cesur ancak zarif gri damarlarla birleştirilmiş olduğunu gösterir.
“Saf Calacatta” – Bu, muhtemelen standart Calacatta’dan daha saf, olağanüstü temiz ve parlak beyaz bir arka planı, Calacatta’ya özgü ince altın ipuçlarıyla birlikte karakteristik cesur ancak zarif gri damarlarla birleştirilmiş olduğunu gösterir.
İnce tanesi ve koyu rengiyle bilinen volkanik bir taş olan siyah bazalt kayasından ilham alınmıştır. Bu yüzey muhtemelen bu görünümü taklit eder; ince, potansiyel olarak hafif granüler bir dokuya sahip derin siyah veya çok koyu gri bir renk sunar.
İnce tanesi ve koyu rengiyle bilinen volkanik bir taş olan siyah bazalt kayasından ilham alınmıştır. Bu yüzey muhtemelen bu görünümü taklit eder; ince, potansiyel olarak hafif granüler bir dokuya sahip derin siyah veya çok koyu gri bir renk sunar.
Gri tonlarının değiştiği bulutlu, gri bir arka plan ve genellikle içinden geçen ince, koyu gri damarlarla karakterize edilen bir İtalyan mermeri olan Bardiglio mermerine dayanmaktadır. Carrara’dan daha derin ve daha çeşitli, dinamik ancak sofistike bir gri görünüm sunar.
Gri tonlarının değiştiği bulutlu, gri bir arka plan ve genellikle içinden geçen ince, koyu gri damarlarla karakterize edilen bir İtalyan mermeri olan Bardiglio mermerine dayanmaktadır. Carrara’dan daha derin ve daha çeşitli, dinamik ancak sofistike bir gri görünüm sunar.
Parçalanmış görünümüyle bilinen Breccia mermerinden ilham alınmıştır – daha ince bir malzeme ile birbirine yapışmış köşeli taş parçaları (klastlar). Bu versiyon bej tonları içerir, yani parçalar ve/veya yapıştırıcı matris bej tonlarındadır.
Parçalanmış görünümüyle bilinen Breccia mermerinden ilham alınmıştır – daha ince bir malzeme ile birbirine yapışmış köşeli taş parçaları (klastlar). Bu versiyon bej tonları içerir, yani parçalar ve/veya yapıştırıcı matris bej tonlarındadır.
Muhtemelen genellikle Fransa veya Fas’tan gelen çarpıcı bir mermer olan Saint Laurent mermerinden (Noir St. Laurent olarak da bilinir) ilham alınmıştır. Beyaz, altın ve bazen kırmızımsı kahverengi kalsitin dramatik, köşeli damarlarıyla kesişen koyu kahverengiden siyaha bir arka plana sahiptir.
Muhtemelen genellikle Fransa veya Fas’tan gelen çarpıcı bir mermer olan Saint Laurent mermerinden (Noir St. Laurent olarak da bilinir) ilham alınmıştır. Beyaz, altın ve bazen kırmızımsı kahverengi kalsitin dramatik, köşeli damarlarıyla kesişen koyu kahverengiden siyaha bir arka plana sahiptir.